Malé opatství Thelémské
*Encyklopedie Thelémy* *Kniha zákona - magická exegeze*
*Rituály* *Učební materiály* *Průzkum vyšších světů*
*Hermes II. Trismegistos*
*Dějiny 20. století* *Stručná historie esoteriky* *Osobnosti západní esoteriky*
*Živlová magie* *Struktura Universa*
*Magická intelektuální a názorová základna*
*Rituální předměty*
*Vzkazy a názory*
Chiah: Abyss a šíření světla

Příprava stejná jako minule. Zamotané příběhy okolo postavy - Vnitřní projekce já mi připadnou překombinované, tak je jen sleduji.
Na invokační rituál se hůř soustředím.



Pokouším se vrátit do včerejší vize. Chci ji dokončit a uzavřít.
Přímé světlo se šíří pořád pryč, slábne a tříští se. Absu je všude, nechala jsem se ošulit pověrou prostorové struktury, když jsem hledala Absu nahoře nebo dole. Je všude. Celý tento svět je Absu.
Nemá-li světlo padat stále dál/hloub a zanikat v Absu (=všude), musí se mu pomoci a otevřít je dovnitř. Pak je kruhové a vrací se.

Absu si nelze představit. Ve chvíli, kdy si ho člověk představí, povolá jej do hranic tohoto světa a už to nebude Absu. Nelze si představit ani ty, co v Absu žijí, ani to, co existuje mimo hranici lidského vědomí. To, co je uvědomováno, je stvořováno. Ne vše může být stvořeno a povoláno do našeho světa, neboť v něm by to ztratilo smysl.

Absu je ženská a Horus je mužský, on vládne přímo jdoucím šikům (světlo), ale nemusí jít jen přímo. Absu vrhá dvakrát? (tam i tam?)

Sebek zničil stvoření (Osiris), on je Tiámat. Možná by čas Set vše pohltil (v záznamu kreslím čtyři rovnoběžky nad sebou), kdyby Osiris nenastolil kruhovost? Ale je Set vyjádřením toho, co je přímé? Set je nad časem, není časem samým.

Poznámka:
Na úlohu sexuálních spojení jsem nedošla. Sání věčnosti (trkat-strkat), proměnit světlo spadlé do Absu a navrátit ho.
S vizí nejsem spokojená, ale bude mi to muset stačit. Došla jsem na svoje hranice.

 
Crám II., září 2008


(c) 2003 Ro., http://ro.magick.cz Webmaster, dotazy, připomínky: 23 /zavináč/ magick /tečka/ cz